اطلاعات مهمی جهت پرده گوش

آیا می دانستید ، پارگی پرده گوش شما را ناشنوا نمی کند

  • پرده گوش قسمتی از ساختار شنوایی است که از طریق آن گوش خارجی از گوش میانی جدا می‌شود. این پرده در اصل بافت شفافی است که انعطاف پذیر است  و می‌تواند صدا را تقویت کند و به گوش داخلی برساند تا بتوانیم صدا ها  را بشنویم.
  •  
  • بیشتر مردم تصور می کنند اگر پرده گوششان آسیب ببیند، کاملا ناشنوا خواهند شد در حالی که پزشکان می گویند: این پرده فقط ۳۰ درصد در شنوایی ما تاثیر دارد و اهمیت آن در قدرت شنیدن نیست، چون ناشنوایی در اثر تخریب عصبی اتفاق می افتد نه پاره شدن پرده گوش!

 

پرده گوش به دلیل خاصیت ساختاری مانع عفونت می شود

  •  درست است که تاثیر پرده گوش در شنوایی، چندان زیاد نیست، ولی نقش های مهم دیگری دارد. به گفته پزشکان وجود پرده گوش برای جلوگیری از ابتلا به عفونت های گوش میانی که می تواند صدمه های مهمی به گوش بزند، اهمیت زیادی دارد؛ یعنی اگر کسی استخوانچه های گوش خود را از دست بدهد، ۸۰ درصد در کاهش شنوایی او تاثیر دارد، ولی اگر عفونت به گوش داخلی و میانی برسد، احتمال این که شنوایی صددرصد از بین برود، زیاد است.

برای ادامه مقاله کلیک کنین 

 

منبع : طب کاران 

فروشگاه تجهیزات پزشکی : shop.tebkaran.com

اختلالات مشاهده رنگ ها در افراد مختلف

بعضی از محاسبات و تخمین ها نشان داده است که چشم انسان از توانایی تشخیص یک تا ده میلیون رنگ مختلف برخوردار است اما در چشم گروه کوچکی از زنان چهار نوع سلول مخروطی وجود دارد نشان می دهد امکان تشخیص تعداد بسیار بیشتر از 10 میلیون رنگ وجود دارد

گل های بنفشه نیلی رنگ هستند و گلهای رز قرمز رنگ، اما شاید تمامی این رنگها در ذهن شما باشند. قرمزی یک شیئی به چه معناست ؟ آیا شما رنگ آبی را همانطور می بینید که افراد اطراف خود، مشاهده و درک می کنند؟

How We See Colorq

تعدا زیادی از دانشمندان در این باورند که انسانها از قدرت دیدی رنگی برخوردارند که این قدرت معمولا در میان جوامع و فرهنگ های مختلف ثابت و پایدار می باشد و در پس این پایداری نیز دلایل تکاملی نهفته است.

دانشمندی علوم شناختی در موسسه پلی تکنیک رنسلر در تروی نیویورک معتقد است حالات روحی و احساسات ، پایه های اصلی بینایی رنگی است و این توانایی ارتباطات عمیق تر و غنی تری با بقیه جهان ادراکی انسان دارد.

اما بعضی از انسانها رنگ قرمز را به شکلی که اکثر انسانها آن را درک می کنند، نمی بینند. حدوداً هشت درصد از مردان در متمایز کردن رنگها از یکدیگر دچار مشکل هستند و کمتر از 0.5 درصد از زنان مشکلی مشابه دارند.

بر اساس برخی از محاسبات و تخمینها چشم انسان از توانایی تشخیص یک تا 10 میلیون رنگ مختلف برخوردار است، در عین حال وجود گروهی کوچک از زنان که چهار نوع سلول مخروطی در چشم آنها وجود دارد نیز نشان می دهد امکان تشخیص تعداد بسیار بیشتر از 10 میلیون رنگ نیز توسط انسان وجود دارد.

برای ادامه مقاله کلیک کنین 

 

منبع : طب کاران 

فروشگاه تجهیزات پزشکی : shop.tebkaran.com

 

تخت ژنیکولوژی تجهیزات پزشکی طب کاران

تخت ژنیکولوژی تجهیزات پزشکی طب کاران

تخت ژنیکولوژی در مطب های پزشک زنان و مامایی برای انجام معاینات پزشکی و مراقبت های پس از زایمان مورد استفاده قرار میگیرد و طراحی آن به گونه‌ای است که نجام این معاینات را تسهیل می‌کند.تخت ژنیکولوژی می‌تواند به صورت مکانیکی یا برقی باشد. ساده یا دار باشد. یکی از مهم ترین بخش های مطب زنان ژنیکولوژی است که در آن به بررسی بیماری ها و مشکلات دستگاه تناسلی زنان پرداخته می شود. به منظور معاینه ی دقیق دستگاه تناسلی زنان، نیاز به یک تخت با ویژگی های خاص است. که این تخت تمام ویژگیهای مورد نیاز را دارا می‌باشد این تخت مناسب ترین حالت را برای قرار گرفتن بدن ایجاد می کند تا پزشک متخصص زنان یا ماما بتواند معاینه را به بهترین و دقیق ترین شکل انجام دهد. در طی این معاینات دستگاه تناسلی زنان به خوبی بررسی شده و هرگونه علائم غیر طبیعی شناسایی می شود.

تخت ژنیکولوژی طب کاران

 

انواع تخت زنان زایمان همانطور که گفته شد ساده و برقی می‌باشد

  • تخت ژنیکولوژی ساده: این مدل تخت، دارای تنظیمات و جابجایی های دستی است. به همین دلیل باید بهجنس تخت دقت شود تا در اثر تنظیمات مکرر دستی آسیب ندیده و مشکلی برای آن ایجاد نشود. در این نوعتخت جنس شاسی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • تخت ژنیکولوژی برقی: در مدل برقی، یک موتور وجود دارد که تنظیمات مورد نیاز مانند زاویه و ارتفاع را اعمال می کند. بنابراین علاوه بر مناسب بودن جنس تخت، موتور نیز باید عملکرد خوب و کیفیت و قدرت لازم را داشته باشد.

در خرید تخت ژنیکولوژی، علاوه بر جنس و سایر مشخصات تخت، لازم است استفاده از آن راحت باشد. به طوری که بیمار با قرار گرفتن بر روی آن احساس راحتی داشته باشد و پزشک نیز بدون ایجاد خستگی یا ناراحتی بتواند معاینه را انجام دهد. تخت ژنیکولوژی در میان تجهیزات پزشکی زنان، جزو پر کاربرد ترین ها است بنابراین بهتر است از بهترین برند و بهترین مواد تهیه شده باشد تا به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته و مشکلی برای آن ایجاد نشود. روکش تخت باید از ماده ای باشد که باعث ایجاد گرمای بیش از حد و عرق کردن بیمار نشود. علاوه بر این در صورت افتادن اشیای تیز بر روی آن دچار پارگی نشود.

ویژگی تخت ژنیکولوژی مکانیکی درجه یک  شرکت طب کاران

زیر پا متحرک مکانیکی , قابل نصب پایه ژنیکولوژی رول بهداشتی , زیر ساقی و …

قابلیت تنظیم پشتی :                                     ۰ تا ۹۰ درجه

قابلیت تنظیم ارتفاع :                                       تا ۹۵ سانتی متر

چرخ ها :                                                       ترمز دار (خارجی)

رنگ :                                                            انتخابی

ابعاد تشک :                                                    انتخابی

قابلیت نصب :                                                   پایه ژنیکولوژی , رول بهداشتی و…

 

              

کرونا ویروس و سلامت روان چه ارتباطی باهم دارند؟

کرونا ویروس تا چه مدت دیگر باقی خواهد ماند؟

با ادامه شیوع بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر جهان ، و کشته شدن هزاران نفر و به زانو درآوردن اقتصاد؛ پزشکان ، دانشمندان و دولت ها بدنبال درمان های ایمن و موثر برای کمک به بیماران هستند. و با این وجود یک مسئله بزرگ در مورد COVID-19 این است که هنوز هیچ درمانی وجود ندارد.

اگرچه روش های درمانی وجود دارد که می تواند علائم را کاهش دهد - مانند دشواری در تنفس - اما آنها دلیل اصلی را برطرف نمی کنند: 

ایده این است که درمان علائم به افزایش طول عمر بیمار کمک می کند و برای سیستم ایمنی بدن خود زمان می برد تا عفونت را از بین ببرد.

در حالی که تحقیقات انجام شده بر روی ویروس های کرونا ویروس های مرتبط برخی از داروهای امیدوار کننده را به ارمغان آورده است ، تنها آزمایشات بالینی بزرگ بر روی بیماران مبتلا به COVID-19 قادر خواهد بود

تا به طور دقیق مشخص کند که آیا این مداخلات ایمن و موثر هستند. متأسفانه انجام این نوع آزمایشات بزرگ به زمان نیاز دارد ، اما در حال انجام است.

 

کرونا ویروس و سلامتی

این روزها مساله‌­ی کرونا و سلامت روان، دغدغه‌­ایست که ذهن متخصصان و روانشناسان را به خود درگیر کرده. بیماری کرونا یا کویید ۱۹ ضررهای جانی و مالی زیادی به همراه داشته؛ اما ضرر‌های مالی و جانی تنها عوارض این بیماری نیستند. جالب است بدانید که بیماری کرونا بیشترین تاثیر خود را بر سلامت روان افراد گذاشته. افسردگی و وسواس شست و شو تنها دو مورد از آثار منفی کرونا بر روان است. ایجاد مشکل در روند عادی زندگی، عموما با استرس و تنش همراه است. فشار روانی و بروز علائم پریشانی نیز از عوارض تنش ایجاد شده توسط کرونا در جامعه می‌باشد. ویروس کرونا به دلیل ناشناخته بودن، استرس مضاعف‌تری را به مردم وارد می‌کند. همانطور که زلزله و سیل می‌تواند خرابی‌های زیادی را برجای بگذارد، این بیماری نیز می‌تواند مشکلات جدی را برای تمامی جوامع ایجاد کند. به یاد داشته باشید افراد با سابقه بیماری‌های زمینه‌ای و همچنین افسردگی و اضطراب در خطر بیشتری قرار دارند. اگر فردی سابقه بیماری داشته باشد، بحران‌ها و فشار روانی همراه آن باعث می‌شود بیماری او دوباره عود کند.



 

 

ادامه نوشته

تخت مو و لیزر مدل GP1X تجهیزات پزشکی طب کاران

تخت مو و لیزر تجهیزات پزشکی طب کاران

هیچ کس نمی‌تواند ارزش تخت‌ها را در جراحی نادیده بگیرد. تخت مو و لیزر طب کاران یکی دیگر از بی‌نظیرترین، با کیفیت‌ترین

محصولات این مجموعه می‌باشد که به مانند دیگر تختهای جراحی، بسیاری از اعمال پزشکی و وابسته به آن از جمله عملیات زیبایی و

ترمیم در کلینیک های زیبایی بر روی انواع مختلف همین تخت ها  انجام می شود و بدون استفاده از این تخت ها عمل مداوا انجام نمی شود.

بنابر این دنیای پزشکی را نمیتوان بدون وجود تحهیزات پزشکی عل الخصوص این تخت های پزشکی متصور شد

ویژگی محصولات شرکت طب کاران 

  • قیمت مناسب و کیفیت عالی
  • دارا بودن گواهینامه های کنترل کیفیت ISO 9001 ,  تجهیزات پزشکی ISO13485  وتاییدیه ی اداره کل تجهیزات پزشکی
  • رنگ تشک ها و رنگ بدنه تخت انتخابی بوده و بستگی به سلیقه مشتری دارد.
  • ابعاد  (طول و عرض ) تشک انتخابی بوده و بستگی به سلیقه مشتری دارد.
  • قابلیت نصب تجهیزات جانبی مثل زیر صورتی, زیر گردنی پیوند مو ,پایه سرم , چراغ جراحی , رول بهداشتی و ...
  • 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر
  • داشتن نمایندگی در تمام شهر های ایران
  • داشتن نمایشگاه مرکزی و بازدید از تمامی محصولات  همه روزه
  • تخت مو و لیزر تجهیزات پزشکی طب کاران

     

ادامه نوشته

دانستنی‌های جالب راجب گربه‌ها

گربه ها و دانستنی های جالب آنها

گربه ها محبوب ترین حیوانات در ایالات متحده هستند.

گربه ها نزدیک به ۲۰ عضله دارن که گوش های اونارو کنترل می کنن. گربه ها ۷۰ درصد از عمر خودشون رو به خوابیدن سپری می کنن. گربه هایی هستن که از سقوط هایی تا ۳۲۰ متر بر روی سطوح سخت هم نجات پیدا کردن.زبان ببرها، پلنگ ها و گربه های ماده توسط دندان هایی به سمت عقب پوشیده شده که برای گرفتن گوشت استفاده میشن. هنگامی که گربه ها به همدیگر علامت میدن، معمولا (مزه بویی) می کنن. اونها یک اندام اضافه تر و مخصوص در بدن خودشون دارن که توسط اون میتونن هوا رو مزه کنن 

داشتن یک گربه می تونه خطر ابتلا به سکته مغزی و قلبی را تا یک سوم کاهش بده. شواهد نشون میدن که گربه های اهلی شده از ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد تا ۲۰۰۰ سال قبل از فرعون های مصر وجود داشتن.

صدای خرخر یک گربه می تونه نوعی از خود درمانی یا نشانه ی ناراحتی و یا همینطور رضایت باشه. به طور مشابه فرکانس صدای خرخر یک گربه دقیقا با زمانی که استخوان های گربه خودشون رو درمان می کنن یکسان هست.ثروتمند ترین گربه ی دنیا ۱۳ میلیون دلار ارزش داشت. بعد از اینکه صاحبش فوت شد، اموال خودش رو برای گربه اش باقی گذاشت. گربه ی شما صدای شما رو میشناسه اما خیلی بی تفاوت برخورد می کنه که انگار اهمیتی نداده (شاید بخاطر اینکه واقها گربه ها سرد هستند).

گربه خانگی دانستنی طب کاران

 

ادامه نوشته

ترالی اورژانس ABS تجهیزات پزشکی طب کاران

ترالی اورژانس چیست و چه کاربردی دارد؟

ترالی واحد متحرکی است که در بیمارستان‌ها جهت جابجایی تجهیزات پزشکی مانند دارو ، لباس بیمار و در هتلها جهت حمل و جابجایی انواع وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنها بسته به نوع مکانی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع گوناگونی دارند

  • ترالی هتل
  • ترالی بیمارستانی شامل
  1.  حمل دارو
  2. حمل البسه
  3.  حمل تجهیزات پزشکی
  4. ترالی اورژانس: که با هدف حیاتی احیای قلب ریوی طراحی شده است. و در قسمتهای مختلف بیمارستان قرار می‌گیرد تا در زمان نیاز بتوان آن را سریع به بیمار رساند.

این محصولات با هدف جابجایی سریع‌تر و همچنین آسان‌تر طراحی و تولید شده است. تا در محل مورد نیاز و برای کاربرد مورد نیاز استفاده شود.

ترالی اورژانس تجهیزات پزشکی طب کاران

این محصول هم در احیای حال بیمار کمک می‌کند و هم به پزشکان و پرستاران در راحتی کارشان کمک می‌کند. از این رو تجهیزات پزشکی طب کاران جنس این محصولات را در اولویت قرار داده و جنس خوب و با کیفیت زیر نظر اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت استاندارد تولید می‌نماید.

 

ادامه نوشته

چگونه در فصل زمستان مراقب پوستمان باشیم؟

چگونه‌ازپوستمان‌‎درفصل‌زمستان‌مراقبت‌کنیم؟

در فصل زمستان به علت سرما و خشکی هوا، پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و دچار آسیب می‌گردد. باد و سرما در فصل زمستان و نیز تغییر مکان از جای گرم به جای سرد؛ به سادگی سبب خشک شدن پوست می‌شود. به همین علت سفارش می‌شود پیش از بیرون آمدن از خانه یا محل کار از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین در فصل زمستان می‌توانید از کرمه های مرطوب کننده با فرمول‌های سنگین تر نیز استفاده کنید.

پوست در زمستان

ضدآفتاب را فراموش نکنی

استفاده از کرم ضدآفتاب تنها برای روزهای گرم تابستان نیست؛ و باید به صورت مداوم در تمام فصول از آن استفاده شود

مراقبت از پوست در آب وهوای برفی اهمیت بیشتری دارد. زیرا برف خیلی سریع پرتوهای نور خورشید را منعکس می‌کند

و سبب آسیب رساندن به پوست می‌شود. از این جهت استفاده ضدآفتاب بسیاری ضروری می‌باشد.

 

ادامه نوشته

صندلی همراه بیمار مدلN1 تجهیزات پزشکی طب کاران

صندلی همراه بیمار شرکت طب کاران

صندلی همراه بیمار یا صندلی مراقب بیمار یکی دیگر از محصولات تجهیزات پزشکی طب کاران می‌باشد. این محصول در بیمارستانها و به ویژه در اتاق بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی بیمارستانی به دلیل قابلیت تبدیل شدن به تخت، باعث می‌شود همراه بیمار احساس بهتری داشته و در شرایط بهتری برای استراحت قرار بگیرد. و از آن به عنوان تخت خواب استفاده کند. همچنین این محصول به دلیل ابعاد کوچکتری که دارد فضای کمتری را نسبت به تخت در اتاق بیمار اشغال می‌کند. سطح بستری این محصول همراه سه تکه و دارای دو شکن میباشد.این صندلی بیمارستانی دارای کلاف کشی تمام فلزی و مقاوم نسبت به فشار و وزن میباشد .تشک استفاده شده در صندلی همراه از جنسچرم مصنوعی می باشد که قابلیت جدا شدن و شستشو و ضدعفونی کردن را دارا میباشد.

صندلی همراه بیمار تجهیزات پزشکی طب کاران

 

برای این مدل صندلی قابلیت نصب سبد جهت قرار گیری لوازم وجود دارد. همچنین این صندلی دارای ساختار ارگونومیک بوده که برای راحتی مراقب بیمار میباشد.

ویژگی اختصاصی صندلی همراه (تخت بیمار) بیمار

  • تخت شو
  • سبک با قابلیت جابجایی آسان
  • پشتی و نشیمن نرم
  • بدنه الکترو استاتیک
  • دارای چهار چرخ روان و ترمز خارجی

 

    ادامه نوشته

    تخت خون گیری ( صندلی خونگیری) تجهیزات پزشکی طب کاران

    تخت‌ خون ‌گیری (صندلی ‌خونگیری)

    تخت خون گیری یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر استفاده تجهیزات پزشکی طب کاران می‌باشد.

    این صندلی مخصوص انجام آزمایش خون است. مورد استفاده ان در بیسمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلیه مراکز درمانی و پزشکی می‌باشد.

    این تخت ها به گونه ای طراحی شده اند که بیمار با قرار داددن دست به روی دسته های آن که در دو طرف تخت وجود دارند؛

    فرایند خونگیری را هم برای بیمار و هم پزشک آسان می‌نماید.

    تخت خون گیری ( صندلی خونگیری) تجهیزات پزشکی طب کاران

    شرکت طب کاران تولید کننده انواع تخت های ریموت دار در ایران

    تولید کننده تخت جراحی پوست، یونیت گوش و حلق و بینی، یونیت صندلی دندانپزشکی، تخت نمونه گیری، ترالی ، تابوره، تخت دامپزشکی، میز چشم پزشکی

    تخت جراحی دام، وان شستشوی دام،تخت پت و ...

     

    ادامه نوشته

    فروش ویژه تخت جراحی و تخت لیزر و شیمی درمانی تجهیزات پزشکی طب کاران

    تخت جراحیSK3 و تخت لیزر و شیمی درمانی

    تخت جراحیSK3 ( تخت لیزر و شیمی درمانی ) یکی از چند نوع تختی است که در شرکت تجهیزات پزشکی طب کاران تولید وعرضه می‌شود.

    و تعریف آن بدین صورت است: وسیله‌ای است که بیمار در طول عمل جراحی بر روی آن دراز می‌کشد و داخل هر بیمارستان مجهز به اتاق عمل یافت می‌شود.

    این تخت‌ها امروزه از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار می‌باشند و باید به راحتی به حالت پوزیشن‌های جراحی درآید.در صورت لزوم جهت پوزیشن دادن به

    بدن بیمار، وسایل اضافی باید به تخت متصل شود و پرستار باید به تمام جزئیات و نحوهٔ جابجایی اجزای تخت، آشنایی داشته باشد،

    چرا که ممکن است در یک لحظه اضطراری از او جهت تغییر پوزیشن بیمار کمک بخواهند.

     

    ویژگی عمومی تمامی تخت‌های جراحی

    • ایستایی کامل داشته باشند.
    • قابلیت نصب قطعات اضافی روی آن وجود داشته باشد.
    • ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.
    • طول و عرض تخت طوری باشد که دسترسی به موضع عمل به راحتی صورت گیرد.
    • در زیر بیش‌تر تخت‌های عمل، روغن مخصوصی نصب شده‌است. این پمپ‌ها باعث سهولت کار تغییر وضعیت

    تخت در جهات بالا، پایین، چپ، راست و سراشیبی و سربالایی می‌شوند.

    • روی تمام این تخت‌ها یک تشک اسفنجی با قابلیت جدا شدن و شست‌وشو قرار می‌گیرد. رویهٔ تخت باید در برابر آسیب

    اجسام برنده و نوک تیز محافظت شود.

    • تمام تخت‌های عمل در قسمت پایین یک پدال دارند. این پدال باعث می‌شود که تخت روی زمین نمناک هم به‌طور ثابت نگه داشته شود

    و در موقع جابجایی نیز به سهولت حرکت نماید و به مکان مناسب منتقل شود.

    تخت جراحی و تخت لیزر تجهیزات پزشکی طب کاران

     

    ادامه نوشته

    فروش ویژه تخت معاینه مدل( V1  و V2 ) تجهیزات پزشکی طب اران

    تخت معاینه و لیزر طب کاران

    تخت معاینه و لیزر طب کاران انواعی از تخت هستند که برای معاینات عمومی و تخصصی بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    این نوع تخت یا تخت معالجه در مراکز بهداشت، مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها استفاده می شود و وسیله ای کاربردی و کمک درمانی برای

    پزشک پرستار و کادر درمان می باشد. اما اصلی ترین موارد استفاده آنها جهت معاینه و تزریقات می باشد.

     

    انواع تخت معاینه

    1. تخت پایه تاشو
    2. تخت پایه ثابت، زیر سر ثابت
    3. تخت پایه ثابت زیر سر متحرک
    4. تخت پایه لوله ای زیرسر ثابت
    5. تخت برقی

     

    تخت معاینه طب کاران

     

    ویژگی تخت معاینه و لیزر طب کاران

    تخت معاینه و لیزر طب کاران دارای رول بهداشتی قابلیت نصب پایه سرم و ...

    مدل :                                               V2

    قابلیت تنظیم پشتی :                            0تا 50 درجه (مکانیکی)

    قابلیت تنظیم ارتفاع :                             70 سانتی متر (بستگی به نیاز مشتری)

    #تخت_معاینه #تخت_جراحی #تخت_لیزر #تخت_اتاق_عمل #تخت_پوست #تجهیزات_پزشکی #تجهیزات_بیمارستان

    ادامه نوشته

    چگونه پوستی شاداب و درخشان داشته باشیم؟

    پوست شاداب و درخشان داشته باشیم

    آیا رویای داشتن پوستی صاف همچون گذشته را در سر می‌پرورانید؟ اکنون وقت آن است تا پوست خود را با چند روش ساده زیباتر کنید.

    همه ما کنجکاو هستیم بدانیم چگونه درحال که جوش‌ها روی صورت ما هستند و سعی در نابودی آنها داریم دوباره پوست شاداببی به مانند کودکی مان داشته باشیم. بیاید این چند روش ساده را ماتحان کنید.

    1- آرایش خود را پاک کنید.

    زنان به این مرحله مهم که ما آن را (( حذف آرایش )) می‌نامیم؛ به خوبی توجه می‌کنند. اما به سختی آن را انجام می‌دهند. وقتی از یک مهمانی یا از سرکار خسته و با صورت آرایش کرده به خانه می‌رسید خیلی سخت است که از خوابیدن چشم پوشی کنید و سراغ پاک کردن آرایش بروید.

    پوست، تخت پوست، یونیت پوست

    همین حالا آن را متوقف کنید. در طول شب بگذارید پوستتان نفس عمیق بکشد. و هنگام خواب خود را تجدید کنید. دستمال مرطوب ، روغن ، شیر ، کرم ... شما در دنیا همه انتخاب ها را دارید ، فقط این کار را انجام دهید و این مرحله زیبایی را به عنوان آخرین لحظه آرامش بخش روز در نظر بگیرید.

    2- پوست خود را پاکسازی و مرطوب کنید.

    پوست شاداب را هرکسی دوست دارد. برای افراد تنبل ممکن است درک این مسئله دشوار باشد. و تصور می‌کنند پاکسازی پوست فقط در شستشوی صورت با آب می‌دانند. صبح بیدار شوید و دست و صورتتان را خوب بشویید. محافظ صورت مورد علاقه خود را استفاده کنید.اینگونه آلودگی ها را از بین می برید و منافذ را تصفیه می کنید. و عصرها هم آن را تکرار کنید. ادامه مطلب

     

     

     

     

    ادامه نوشته

    یونیت چشم پزشکی (اپتومتری)

    یوینت چشم پزشکی ( اپتو متری)

    یونیت چشم پزشکی دستگاهی است مورد نیاز برای کلینکها و مطب های چشم پزشکی. در زیر مختصری راجب یونیت چشم چزشکی مطلب قرار گرفته است.

    چشم‌ها یکی از حیاتی‌‌ترین اعضای بدن هستند و مانند هر عضو دیگری در معرض ابتلا به عوارضی هستند که در اثر فاکتورهای ژنتیکی و محیطی ایجاد می‌‌شود. برای به حداقل رساندن این عوامل و آسیب‌‌های چشم؛ راه‌ها و مراقبت‌هایی وجود دارد که می‌‌توان با بهره گرفتن از این راه‌ها احتمال آسیب را به حداقل رساند.

    یونیت چشم پزشکی ( اپتومتری )

    درمان بیماری‌های چشم نیازمند آگاهی از  جزئیات ساختمان چشم و اشکالات بینایی است. گاهی مشکلات چشم نتیجه برخی امراض اساسی سلامتی هستند. برای تشخیص بهتر علت بیماری نیاز به تجهیزات مدرن امروزی میباشد. همچنین پزشک برای تسلط روی بیمار و معاینه بهتر، احتیاج به یک یونیت چشم پزشکی در مطب خود دارد. یونیت های چشم پزشکی در مدل های متنوع و رنگ های مختلف در بازار یافت میشود. طراحی این یونیت متناسب با فضای کاربری ساخته شده است. همچنین میتوانید میز و پایه آن را بطور دلخواه بصورت برقی و دستی تنظیم کنید این محصول جهت کار با دو دستگاه طراحی شده است و آپشن های مختلف دارد

    ویژگی های یونیت های چشم پزشکی

    یونیت چشم پزشکی اپتو متری دارای چراغ معاینه ال ای دی
    تنظیم ارتفاع میز و صندلی
    قابلیت نصب کشو لنز
    قابلیت نصب صندلی برقی

     

    #تجهیزات_پزشکی #تجهیزات_آزمایشگاهی #تجهیزات_کلینیک #چشم #چشم_پزشکی #اپتومتری #یونیت_چشم_پزشکی #عینک #بیماری_چشم #معاینه_چشم #نوزاد #بیماری #صندلی_چشم_پزشکی #تخت_چشم_پزشکی #تخت_اتاق_عمل #تخت_پوست 

     

    یونیت  صندلی دندانپزشکی طب کاران

    یونیت دندانپزشکی و هرآنچه که در مورد آن باید بدانید

    یونیت دندانپزشکی و اجزای آن در این مقاله مختصر معرفی خواند شد.

    یونیت دندانپزشکی

    ۱- پایه و بازو

    تمامی قطعات مربوط به یونیت از جمله چراغ آن، روی یک بازوی افقی قرار می‌گیرد. طراحی این بازو به گونه‌ای است که اجزای مجموعه با حفظ تعادل، کمترین وزن و بدون لرزش روی آن مستقر شوند.

    روی ادامه مطلب کلیک کنید

    #تجهیزات_پزشکی #تجهیزات_آزمایشگاهی #تجهیزات_کلینیکی #تجهیزات_دندانپزشکی #یونیت_دندانپزشکی #دندان #پوسیدگی_دندان #تخت_جراحی #تخت_پوست_مو _زیبابی #تخت_پوست_و_مو #تخت_بیمارستان #تخت_اتاق_عمل #دندانپزشکی #دندانپزشک #جراح #یونیت_پوست_مو

    ادامه نوشته

    تخت حمل بیمار (ترانسفر) طب کاران

    تخت حمل بیمار (ترانسفر)

    تخت حمل بیمار طب کاران

    تخت حمل بیمار

    تخت حمل بیمار

    ویژگی تخت حمل بیمار (ترانسفر) شرکت طب کاران 

    اولین و بهترین  نمونه ساخته شده ایران قابل رقابت با نمونه خارجی

    دارای ریموت کنترل و سیستم 12 ولت 

    -گردش رولینگ به دو سمت چپ و راست -

    ساخت کشور ایران - دارای دو سال گارانتی -

    جایگزین مناسب و عالیه انتقال دستی

    روی ادامه مطلب کلیک کنید.

     

    ادامه نوشته

    تخت بستری بیمار مدل BP3

    ویژگی تخت بستری بیمار مدل BP3 شرکت طب کاران 

    تخت بستری بیمار

    تخت بستری بیمار

    فول اتومات ,با سیستم چهار شکن ,رنگ تمام الکترواستاتیک ,

    ادامه نوشته

    جوانسازی پوست صورت با استفاده از بهترین ماسک های خانگی

    1 72

     

    ماسک های طبیعی صورت، بهترین روش برای جوانسازی پوست

    همه ما برای داشتن پوستی نرم، جوان و درخشان تلاش می‌کنیم. بااین حال، اغلب اوقات، اجرایی شدن این هدف با به‌وجود آمدن موانعی مختل خواهد شد. خشکی یا چرب بودن بیش‌ازحد پوست، بروز آکنه و … صورتی جوان و صاف را از دسترس خارج می‌کنند و مواد شیمیایی، آلودگی و اشعه UV خورشید و هزاران دلیل دیگر پوست صورت را خشک و چروکیده خواهند کرد. بنابراین ما باید به دنبال راه‌حل‌هایی مناسب باشیم که پوست ما را هیدراته و سالم نگه دارند. بهترین روش برای جوانسازی پوست استفاده ازماسک‌ های طبیعی صورت است که در این مقاله چند مورد از بهترین دستورالعمل‌های آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا توسط آن‌ها بتوانید به حفظ طراوت و شادابی پوستتان بدون نیاز به درمان‌های گران و دردناک کمک کنید.

    برای دیدن ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

     

    چراغ جراحی سه شعله مدل L3

     

    ویژگی چراغ جراحی سه شعله مدل L3  شرکت طب کاران 

    چراغ جراحی سه شعله طب کاران

    با بازوی سلف بالانس بسیار نرم / دارای دو نور زیاد وکم نور کاملا سرد جهت استفاده در اتاق عمل کلینیک های کاشت مو پوست و مو و زنان زایمان و گوش حلق بینی ...

    شرکت سازنده :

                                                          طب کاران

    ادامه نوشته

    5 علت و 12 درمان نازک شدن مو

    636817921533379490

    نازک شدن مو به ریزش کم تا متوسط موها اشاره دارد. بر خلاف ریزش مو، نازک شدن مو لزوما باعث کچلی نمی شود. با این وجود، باعث ایجاد لکه های نازک مو روی سر شما می شود. نازک شدن مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی که وقت دارید علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.


    چه چیزی باعث نازک شدن مو می شود؟

    نازک شدن مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو ناشی شود. برخی از بیماری ها نیز ممکن است منجر به نازک شدن مو شود. به گفته آکادمی آمریکایی پوست (AAD)، ریزش 50 تا 100 مو در روز کاملا طبیعی است. بیشتر از این ریزش به این معنی است که بیشتر از آنچه باید ریزش مو دارید. عادت های زندگی کلیدی برای کنترل نازک شدن مو است. این عادت عبارتند از:

     برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید.